Tuesday, January 8, 2013

hijabku


Assalamualaikum


Bila aku berhijab, ramai yang ucapkan syukur dan tahniah, terima kasih sekalian


Bukan kerana kata sinismu wahai manusia, aku tidak akan menerima nasihat daripada orang yang ku anggap tidak sempurna, wahai ketam betulkan dulu jalanmu sebelum menjadi ustazah yang tak diiktiraf


Jujur aku katakan hijrahku hanya kerna Allah yang utama, hanya dia yang memberikan cahaya yang indah di suatu malam yang terang bulan. Ya Allah sangat cantik duniamu ini terima kasih atas petunjuk agungmu


Terima kasih suami tercinta membimbingku dengan sempurna, menjaga aku ketika sakit tak berdaya, tempatku mengadu dan bermanja, insyaallah kasih kita sampai ke syurga


Terima kasih kedua mama & papa atas segala nasihat yang tak pernah aku lupakan, mereka kunci kesabaran dan nyawaku. Arwah ayahanda tercinta, dikdaa rindu kenangan kita, rindu segalanya


Ieda doakan agar korang yang baru berkahwin atau yang akan berkahwin dikurniakan cahaya mata yang comel serta bahagia hingga ke anak cucu. Doakan untuku jua yaa

SALAM 2013

11 comments:

  1. insyaallah, cantik ieda bertudung =)

    ReplyDelete
  2. Alhamduliah semoga ditetapkan hati u. Doakan i pulak ye :)

    ReplyDelete
  3. Insyaallah...doakan WE jugak!
    Nampak maniss sgt u bertudung... :)

    ReplyDelete
  4. cantiknyer ieda...nmpak bertmabah manis....alhamdulillah...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah dah berhijab. perlahan2 berubah untuk kebaikan. biarkan apa orang lain nak kata. asalkan kamu bahagia sayang. :)

    ReplyDelete
  6. alhamdullilah.. manis awak berhijab.. abai kan kata org sekeliling...

    ReplyDelete
  7. Ieda..sweet sgt..tahniah =)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah k.ieda :)
    mari kita same2 tingkatkan :)

    ReplyDelete
  9. semoga hijrah ini buat kita lebih bersyukur.. :)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. semoga kamu istiqamah dalam melakukannya dear..

    Comel sgt... Syukur.. :)

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah ida, pedulik kata orang, asalkan niat kita kerana Allah..

    ReplyDelete