Wednesday, April 13, 2011

pretty girl rock!


Bagi aku semua girl ada keistimewaan tersendiri tak kira la macam mana pun bentuk fizikal orang tu kan, yang penting cantik luar dan dalam! Buat somone yang ada perasaan dengki dan jelous tu ada aku kesah dengan kau, tolong main jauh-jauh!

Pada aku ini maksud pretty inside & outside...
  • Yakin diri sendiri cantik! yup tu penting, lantak le apa org nak cakapkan! Yes I got big bulat beautiful eye, kau ada?
  • Buang la benda-benda hitam yang bersarang kat hati tu, ganti dengan warna pink pinky! baru muka sentiasa nampak sweet...
  • Bila in love with someone special, lagi-lagi bila dia puji 'sayang u look beautiful tonite' so malam tu terus rasa berbunga-bunga...
  • Rasa beruntung ada mama yang super beautiful dan papa yang sangat smart so dapat la kita yang pretty cool nie..
  • Manjakan jugak wajah korang dengan penjagaan yang rapi, kalau nak keluar tu mekap sikit baru sedap mata memandangkan..
  • Most important mesti la bersyukur dan sentiasa berterima kasih pada Allah sebab kurniakan wajah yang sempurna
Apa pendapat korang setuju tak? Aku rasa semua kawan-kawan aku cantik! This song tuk semua pretty girl yang rock...



0 comments:

Post a Comment